BørneBal

- for hele familien

Der bliver spillet op til dans!

Tag dine forældre og bedsteforældre i hånden og kom ned på Kulturskole til BørneBal.

Anni og Nina fra Kulturskolen Kolding, vil lære jer de gamle sanglege og danse de gamle folkedanse, fra da dine oldeforældre var børn.

Vi synger og danser på tværs af generationer og puster ud til et koldt glas saftevand.

Bedsteforældre er velkomne til at komme med deres børnebørn.

Børnebal er for alle generationer med fokus på de 3-9 årige, men tag gerne søskende med.

Datoer:

BørneBal koster et engangsbeløb på 175 kr.  Prisen dækker alle 5 BørneBaller.
Prisen dækker hele din familie. Skriv i kommentarfeltet, hvor mange I kommer, og hvor gammel er børnene, når I tilmelder jer under "Tilmeld".

EKSTRA GRATIS BØRNEBAL PÅ GRUNDLOVSDAG ONSDAG DEN 05/06/2024 KL.12.00 I LEGEPARKEN.

OG

VI HOLDER GRATIS FAMILIEDAG I LATINKVARTERET LØRDAG DEN 08/06/2024 KL.10.30-13.00 VED SIDEN AF SLOTSØEN, HVOR DER ER ANDRE PROGRAMMER VENTER TIL HELE FAMILIE. BØRNEBAL KL.10.30 PÅ DAGEN.

Vælg en af følgende muligheder

BørneBal