Kor - Got Vocal

Hvis du brænder for at synge, så er Got Vocal lige stedet for dig. Vi synger rytmiske arrangementer af kendte sange, på både dansk og engelsk, og der er fuld koncentration i kortimerne. Vi lægger vægt på god team-spirit, og herigennem vokser den enkelte elev til en god kammerat og en stærkere og mere selvstændig sanger. Koret har mange aktiviteter gennem året, som f.eks. korweekend, udlandsrejser, og forskellige events og koncerter, ofte sammen med Musikskolens øvrige kor og orkestre.

Man skal til en lille stemmeprøve forud for optagelse i Kulturskolens kor for at kunne blive indplaceret korrekt.

Alder: fra 7. kl.
Pris: Kor-takst. Gratis at deltage hvis man går til et betalingsfag i Kulturskolen. Du kan se Kulturskolens undervisningstakster her

Kor - Got Vocal