Harpe

Keltisk harpe har 34 strenge.

Du lærer den grundlæggende teknik for harpespil, og der arbejdes med både gehørspil og spil efter noder. Repertoiret omfatter den keltiske musik, danske sange og melodier, musik fra middelalderen og renæssancen samt klassiske stykker. Mange andre genrer kan indgå.

Det er en stor fordel, hvis du har spillet andre instrumenter før, f. eks. klaver, blokfløjte eller guitar.

Hvornår og hvor kan jeg starte:
  • Alder: Fra 4 klasse
  • Undervisningsform: soloundervisning.
  • Sted: Kulturskolen, Riis Toft med undervisning hver anden uge med dobbelttime.
  • Pris: fra takst 4. Du kan se Kulturskolens undervisningstakster her
Man kan leje harpe gennem Musikskolen.

Se gerne denne video med reklame for Danske Bank hvor du kan få et indtryk af harpen her

Harpe

NU ER DET MULIGT AT KØBE BILLETTER TIL

KULTURSKOLEGALLA MED SIGURD BARRETT

Oplev Sigurds Danmarkshistorie i toner og billeder – skabt af Kulturskolen Koldings elever og lærere i samarbejde med Sigurd Barrett.

Onsdag den 1. maj 2024 kl. 18.00 i Sydbank Arena.

Pris pr. billet: 50 kr. Billetter kan købes her.

Bemærk: Billetkøbet er godkendt, når man har modtaget en faktura pr. mail. Man modtager altså IKKE egentlige billetter.

#kulturskolenkolding