Rytm. Sammenspil Rock'in Kids

Man kan starte med at spille i Rocki'in Kids, når man går i 5.-7. klasse.

I Rock'in Kids spiller vi mest rock- og pop-numre lige fra gamle 60’er klassikere til den nyeste pop og alt indimellem.

Bandet består altid af trommesæt, elbas, 1-3 elguitarer, 1-3 klaverer/keyboards og 1-2 sangere. Herudover kan der være alle stryge- og blæseinstrumenter med f.eks. violin, bratsch, saxofon og tværfløjte. Dog sætter vi et maks. deltagerantal på ca. 14.

Vi forventer, at du som udgangspunkt har gået til undervisning på dit instrument i et par år for at kunne spille med.  Når bandet kan spille nogle numre, kommer det til at spille koncerter på både Kulturskolen og andre steder. Det kunne f.eks. Være skolekoncerter ude på skolerne. Sæsonen sluttes altid af med en koncert på Godset sammen med de andre bands i Kulturskolen.

Alder: Fra 5. klasse og opefter

Pris: Kor-takst. - Gratis hvis man går til et betalingsfag i Musikskolen. Du kan se Kulturskolens undervisningstakster her

OBS: Man kan tilmelde sig bandet samtidig med at man tilmelder sig til instrumentundervisning. Man bliver optaget på holdet, hvis der er plads og ens instrumentallærer vurderer at man er klar til det.

Rytm. Sammenspil Rock'in Kids