Rytm. sammmenspil Rock On

Rock On er bandet for øvede elever, der evt. tidligere har spillet i Rocking Kids.

Vi aftaler i fællesskab hvilke sange, vi spiller – nye som gamle.

Vi vil gerne være mellem 4 – 8 deltagere på holdet.

Vores besætning er traditionel, dvs. bas, trommer, keyboard, guitar og sang. Dog kan vi sagtens bruge andre instrumenter som f.eks. violin, saxofon, marimba, som har lyst til at binde an med
pop/rock-musik.

Vi sigter efter at spille mindst 3 koncerter i løbet af sæsonen – bl.a. på Godset i festugen.

Alder: Øvede elever fra 8. kl. - ?
Pris: Kor-takst. - Gratis hvis man går til et betalingsfag i Musikskolen. Du kan se Kulturskolens undervisningstakster her

OBS: Man kan tilmelde sig bandet, man bliver optaget på holdet, hvis der er plads og ens instrumentallærer vurderer at man er klar til det.

Rytm. sammmenspil Rock On