Junior Blox

Junior-blox er en ny sammenspilsgruppe for begynderblokfløjter, som sigter på de blokfløjtespillere, som går i 1.og 2.kl., og som går til Ind i Musikken eller blokfløjteundervisning.

Man kan optages i gruppen, når man kan spille B A og G.

Undervisningen er en naturlig forlængelse af den ugentlige instrumental- /Ind i Musikken-undervisning, og vi kommer til at spille lette blokfløjtesatser, evt. suppleret med rytmeinstrumenter og xylofoner. Samtidig skal vi have det sjovt, og måske bliver vi nødt til at spise kage en gang om måneden, for at det bliver et hygge-hold med et fællesskab omkring blokfløjten og musikken. Og samtidig bliver det en god overgang til at spille i et af vores andre blokfløjteensembler for lidt ældre elever.

Lærer er blokfløjtelærer Lisbeth Buhl, som underviser i blokfløjte, Ind i Musikken og småbørnsmusik.

Tidspunkt: Onsdag kl. 16.30-17.15

Pris: Gratis