Blok de Luxe

Blok de Luxe er blokfløjte-ensemblet for de ældste og dygtigste blokfløjtespillerne.

Blok de Luxe spiller et bredt udvalg af musik og genrer, primært musik komponeret til blokfløjte, men også lejlighedsvis kendt musik arrangeret for blokfløjte.

Undervisningen er en naturlig forlængelse og et vigtigt supplement til den ugentlige instrumentalundervisning, med fokus på udvikling af selvstændigt musikerskab, hvor man lytter og samarbejder om at skabe et fælles musikalsk udtryk. Samtidig har vi det sjovt, og der opstår et godt fællesskab omkring blokfløjten og musikken.

Alder: For den øvede elev, man kan ikke tilmelde sig til dette ensemble, det er underviseren som kontakter elever.
Pris: Kor-takst - gratis hvis man går til et betalingsfag i Musikskolen. Du kan se Kulturskolens undervisningstakster her

Blok de Luxe