Concert Band

Concert Band er lige som Junior Windband og Windband et blæserorkester med bas, trommer og slagtøj. Orkesteret er for de meget viderekomne musikskoleelever og MGK eleverne. Vi bestræber os på at spille et meget alsidigt repertoire, fra musik skrevet for traditionelt harmoniorkester til nutidig musik, skrevet af kendte musical og filmkomponister som f.eks. A.L. Webber og John Williams.

Det er en lærer der indstiller en elev til at deltage i Concertbandet.

Concert Band øver tirsdag aften i Riis Toft Salen på Kulturskolen fra kl. 18.00 - 19.15 og ledes af Erik Meyland, Bob Vonk og John Kristensen

Modtager du allerede instrumental undervisning på Musikskolen er deltagelse i Concert Band gratis. Ellers vil der blive opkrævet kortakst.

Alder: Meget øvede elever.
Pris: Kor-takst. - Gratis hvis man går til et betalingsfag i Musikskolen. Du kan se Kulturskolens undervisningstakster her

Concert Band