Rytmisk Sammenspil

Har du lyst til at spille i et band? -

På Kulturskolen Kolding kalder vi det for rytmisk sammenspil og vi har rigtig mange af dem lige fra nybegyndere til det sammenspillede rockband som spiller jobs, når ikke de er på skolen eller dem som mødes fordi de godt kan lide at spille sammen i kælderen på Kulturskolen. Fælles for dem alle sammen er at de spiller alt lige fra Beatles til Metallica og altså ikke noget Mozart eller Brahms.
Så hvilket instrument skal man spille for at spille i et band? Helt sikkert guitar, trommer eller... Nej - spiller du et instrument og kunne du godt tænke dig at spille i et band så melder du dig bare til her og når der så er samlet et band eller der er plads ved et andet band eller på et sammenspilshold, så kontakter vi dig.

Hvornår og hvor kan jeg starte:
Alder: 3 kl. - ? (Begynder til meget øvet), det er underviseren som kontakter elever når der er plads på sammenspilsholdet.
Pris: Kor-takst. - Gratis hvis man går til et betalingsfag i Musikskolen. Du kan se Kulturskolens undervisningstakster her
Sted: Kulturskolen, Riis Toft.

Rytmisk Sammenspil