Marimbaorkester

I marimbaorkestret spiller vi på marimba, vibrafon, trommer og percussion.
Vi spiller meget forskelligt musik. Det kan være arrangementer af filmmusik, kendt rock, pop og jazzmusik samt stykker der er skrevet direkte til marimbaorkester.
Det er marimbaerne og vibrafonen der spiller melodien, bassen og akkorderne imens trommer og percussion bakker op med fede rytmer.

Hvis du spiller slagtøj eller trommer og har lyst til at spille sammen med andre, er Kulturskolen Koldings Marimbaorkester lige noget for dig.

Alder: Let øvede elever, det er en lærer der indstiller en elev til at deltage i Ensemblet.
Pris: Kor-takst. - Gratis hvis man går til et betalingsfag i Musikskolen. Du kan se Kulturskolens undervisningstakster her

Marimbaorkester