Blokflokken

Blokflokken er et blokfløjte-ensemblet for de yngste.
Eleverne tilbydes deltagelse her, efterhånden som de bliver klar til det. Typisk vil det være ved starten af 3. kl.

Blokflokken spiller et bredt udvalg af musik og genrer, med både kendte sange, klassisk og ny musik komponeret/arrangeret for blokfløjte.

Undervisningen er en naturlig forlængelse og et vigtigt supplement til den ugentlige instrumental undervisning, hvor de grundlæggende færdigheder i at kunne spille sammen med et fælles musikalsk udtryk læres. Samtidig har vi det sjovt, og der opstår et godt fællesskab omkring blokfløjten og musikken.

Alder: For begyndereleven, man kan ikke tilmelde sig til dette ensemble, det er underviseren der kontakter elever.
Pris: Kor-takst - gratis hvis man går til et betalingsfag i Musikskolen. Du kan se Kulturskolens undervisningstakster her

Blokflokken