Ind i Musikken 23/24

Ind i Musikken - 0. klasse
Ind i Musikken 0. klasse er undervisning i musik og bevægelse hvor det at lege med musikken er i fokus. Undervisningen foregår på hold med max. 10 børn.
Gennem sang, sanglege, bevægelse, spil på rytmeinstrumenter og stavspil, vil eleverne arbejde med pulsfornemmelse, rytme, dynamik, klang, form, melodi, fantasi, kropsbevidsthed og musikalsk udtryk.

Ind i Musikken 0. klasse undervisningen stimulerer børnenes naturlige interesse og evne for musik, og styrker udviklingen af krop, sanser og sociale kompetencer.

• Musik, sang, leg og bevægelse
  • Spil på instrumenter
  • Musikteori og hørelære
  • Nodelære og musikkens grundbegreber
En undervisning hvor børnene lærer at være i musikkens verden, og hvor glæden ved musik er omdrejningspunktet.
Undervisningen giver et godt fundament for den videre udfoldelse i Kulturskolens undervisningstilbud.
Hold dannes efter aftale med læreren.
Hold der bliver oprettet vil være på maks. 10 elever.
Der må forventes en mindre udgift til anskaffelse af materiale/instrument.
Pris:  kr. 190,- pr. måned i 10 måneder (september - juni) + 175kr/adm.gebyr (engangsbeløb per sæson)

Ind i Musikken - 1 & 2. klasse

Ind i musikken er en god vej ind i musikkens univers. Her kommer instrumental undervisningen mere i fokus. Igennem de grundlæggende musiske elementer arbejdes der på at få musikken ind under huden, så børnenes musikglæde og nysgerrighed bliver udviklet.
Musikken gøres nærværende, spændende og sjov med:

• Sang, leg og bevægelse
  • Puls og rytmer
  • Spil på instrumenter
  • Noder
  • Lyttelege
  • Musikteori og hørelære
Ind i Musikken er et undervisningstilbud med indbygget progression.
Der arbejdes på de enkelte trin med de samme grundelementer, men sværhedsgraden stiger således fra trin til trin.
Hold dannes efter aftale med læreren.
Hold der bliver oprettet vil være på maks. 6 elever.
Der må forventes en mindre udgift til anskaffelse af materiale/instrument.
Hvis din skole ikke er på listen kan du tilmelde dig vores hold "Sammenholdet". Her foregår undervisningen på Kulturskolen på Riis Toft 12a.

NYT!!!!! IND I MUSIKKEN - ALLSTARS
TIL ALLE 2. KLASSES ELEVER ER GRATIS!

Har du lyst til at prøve at spille i et orkester?
Så er IND I MUSKKEN - ALLSTARS noget for dig!
Til alle 2. klasses elever, som går til Ind i Musikken
  • 4 undervisningsgange
  • Fredage i uge 4, 8, 10 og 11 kl.16.30-17.15
  • Fredage i uge 11 er der koncert kl.17.30 på Riis Toft - efter undervisningen