Voksen - Sang

Her er det din egen stemme, der er instrumentet, og stemmen kan man ikke købes eller bytte bort. Derfor fordrer det en vis modenhed at gå til sang, fordi du skal arbejde med dig selv.
At synge kræver hele mennesket - fysisk som psykisk, og det skal man være klar til.
Stemmen fortæller alt om vores sjælelige til stand. Det er spændende at lære sin egen stemme at kende og at udvikle dens muligheder.

Stemmen kan udvikles ved at lære noget om teknik, tonedannelse og vejrtrækning. Repertoiret er sange i forskellige stilarter - nyt som gammelt.

Ved tilmelding er det vigtigt, at du laver en kort redegørelse for sangerfaring og genre interesse.

Hvornår og hvor kan jeg starte:
  • Alder: Fra 25 år og derover.
  • Undervisningsform: Soloundervisning.
  • Sted: Kulturskolen, Riis Toft.
  • Pris: fra takst 4. Du kan se Kulturskolens undervisningstakster her

Voksen - Sang