Her kan du tilmelde dig alle vores spændende fag inden for billedkunst, dans og musik.

NYHED: Dans

FOR DAGPLEJERE

MiniGrås rytmer og sanser

Syng, dans og hør en historie sammen med hundehvalpen MiniGrå, der bor på biblioteket sammen med sin far, Hr. Grå. Vi skal synge, danse, spille på rytmeinstrumenter og bruge forskellige rekvisitter som tørklæder, sæbebobler, ærteposer og faldskærm.

Tilbuddet er målrettet dagplejere og private dagplejere med børn i alderen 1-3 år. Der er plads til 4 dagplejere med 4-5 børn i hvert forløb. Et forløb udgøres af 5 gange afviklet over 5 uger. Det er gratis at deltage, og der er tilmelding efter først til mølle-princippet.

Kolding Bibliotek: 1) 27. august - 24. september 2024, bestil billet her (UDSOLGT), 2) 26. november - 17. december 2024, bestil billet her, 3) Kolding Bibliotek, 20. februar - 20. marts 2025, bestil billet her.

Vamdrup Bibliotek: 3. oktober - 7. november 2024, bestil billet her.

Lunderskov Bibliotek: 9. januar - 6. februar 2025, bestil billet her (UDSOLGT).

Christiansfeld Bibliotek: 27. marts - 1. maj 2025, bestil billet her.

Er der udsolgt, kan I komme på venteliste ved at kontakte Rita Sisák fra Kulturskolen: 2310 4192 / ritsi@kolding.dk. Det er også Rita, der tager imod afbud (til enkeltgange eller hele forløbet).